Βρήκατε κάποιο ελάττωμα; Ξεκινήστε την αξίωσή σας εδώ!
Ξέρουμε ότι είναι απογοητευτικό όταν ένα νέο προϊόν έχει κάποιο πρόβλημα. Πριν στείλετε κάτι πίσω, διαβάστε αυτόν τον οδηγό και επικοινωνήστε μαζί μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορούμε να επιλύσουμε την αξίωσή σας πολύ πιο γρήγορα χωρίς να χρειάζεται να στέλνετε τα προϊόντα μπρος-πίσω!
Σημαντικό: Εάν πιστεύετε ότι το προϊόν σας έχει κάποιο ελάττωμα, παρακαλούμε σταματήστε αμέσως να το χρησιμοποιείτε. Η συνέχιση της χρήσης ενός ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να επιδεινώσει τη βλάβη και να επηρεάσει την εγκυρότητα της αξίωσής σας.
Το δικαίωμά σας να διεκδικήσετε
Η αγορά σας προστατεύεται από τα δικαιώματα του καταναλωτή, διασφαλίζοντας ότι το προϊόν είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα κατά τη στιγμή της παράδοσης. Αυτά τα δικαιώματα - και ο χρόνος ισχύος τους - βασίζονται στους νόμους περί προστασίας των καταναλωτών που ισχύουν στη χώρα σας.
Η αξίωση καλύπτει κατασκευαστικά ελαττώματα ή ατέλειες που υπήρχαν όταν παραλάβατε το προϊόν, είτε ήταν ορατά αμέσως είτε έγιναν εμφανή κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης.
Μια αξίωση δεν καλύπτει ζημιές που προκλήθηκαν από:
- Κακή χρήση ή κατάχρηση (π.χ. χρήση του προϊόντος με τρόπους που δεν προβλεπόταν).
- Έλλειψη συντήρησης.
- Αλλοίωση ή τροποποίηση του προϊόντος (κατασκευαστικές αλλαγές).
- Επιβλαβής χρήση ή μεταχείριση που συμβάλλει στην υποβάθμιση του προϊόντος ή σε ελλείψεις εφοδιασμού.
Για να διασφαλίσετε την έγκαιρη υποβολή της απαίτησης, υποβάλλετε την εντός εύλογου χρονικού διαστήματος μετά τη διαπίστωση του ελαττώματος. Οι αξιώσεις που υποβάλλονται εντός δύο μηνών θεωρούνται πάντα έγκαιρες, αλλά σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.
Λάβετε υπόψη ότι αυτό το νόμιμο δικαίωμα διεκδίκησης δεν ταυτίζεται με την εγγύηση. Η εγγύηση είναι μια προαιρετική, πρόσθετη κάλυψη, την οποία δεν προσφέρουμε.
Επιτάχυνση της αξίωσής σας: Τι χρειαζόμαστε
Ο ταχύτερος τρόπος για να αξιολογηθεί η απαίτησή σας είναι να μας στείλετε αμέσως όλα τα απαραίτητα στοιχεία και οπτικό υλικό .
Ξεκινήστε την απαίτησή σας με τον πράκτορά μας AI Ollie τώρα ή ζητήστε τη βοήθειά του, αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις.
Μόλις έχουμε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και εικόνες, θα αξιολογήσουμε την υπόθεσή σας. Αυτό συνήθως δεν διαρκεί περισσότερο από μερικές εργάσιμες ημέρες.
Τι συμβαίνει στη συνέχεια;
Εάν η αίτησή σας εγκριθεί μετά την αξιολόγηση, θα σας προσφέρουμε μια λύση ανάλογα με την κατάσταση, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει
- Επισκευή
- Αντικατάσταση
- Επιστροφή χρημάτων ή μείωση τιμής