Μπάρες για Pro Scooter
Βρείτε την τέλεια μπάρα πατίνι και ξεπεράστε τα όρια
Εξερευνήστε τη μεγάλη γκάμα των πατίνων για κόλπα μας - από ελαφρύ αλουμίνιο έως εξαιρετικά ισχυρό τιτάνιο - και βρείτε την τέλεια εφαρμογή που ταιριάζει στις προσωπικές σας προτιμήσεις.
Παρακάτω, θα βρείτε τις βασικές έννοιες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν επιλέγετε μια νέα μπάρα για το πολύτιμο πατίνι σας.
Ύψος πατίνι
Η μπάρα του πατίνι σας θα πρέπει να φτάνει ανάμεσα στους γοφούς και τον ομφαλό όταν στέκεστε με τα πόδια σας στο deck πατίνι. Αυτό το ύψος είναι καλό για τη στάση του σώματος και σας επιτρέπει να τραβάτε τη μπάρα για άγρια κόλπα.
- Μετρήστε από το κάτω μέρος του μπροστινού τροχού και μέχρι το σημείο όπου κάθεται η μπάρα όταν είναι τοποθετημένη.
- Προσθέστε αυτή τη μέτρηση στο ύψος της μπάρας.
Ορίστε! Τώρα ξέρετε πόσο ψηλό θα είναι το πατίνι σας με τη νέα μπάρα τοποθετημένη.
Για να μάθετε τα πάντα σχετικά με το ύψος της μπάρας του πατίνι, δείτε: Οδηγός μεγεθών πατίνι.
Συμβατότητα πατίνι
Ακολουθώντας τις δύο παρακάτω οδηγίες διασφαλίζετε ότι θα βρείτε μια μπάρα πατίνι συμβατή με την τρέχουσα εγκατάστασή σας.
- Επιλέγετε πάντα μια μπάρα που είναι συμβατή με το τρέχον σύστημα συμπίεσης (ελέγξτε τις προδιαγραφές της μπάρας).
- Αν αλλάζετε σε μπάρα με μεγαλύτερη εξωτερική διάμετρο μπάρας από την τρέχουσα, ελέγξτε αν χρειάζεστε επίσης μεγαλύτερο clamp.
Χρησιμοποιήστε το φίλτρο "Συμβατό με" στο επάνω μέρος αυτής της σελίδας για να ταξινομήσετε την επιλογή μας σε μπάρες πατίνι με βάση το σύστημα συμπίεσης.
Επεξήγηση της διαμέτρου της μπάρας πατίνι
Υπάρχουν δύο μετρήσεις στις οποίες πρέπει να δώσετε προσοχή όταν πρόκειται για τη συμβατότητα των μπαρών πατίνι για κόλπα: η εσωτερική και η εξωτερική διάμετρος της μπάρας.
- Κανονικές μπάρες: 28 mm εσωτερική διάμετρος / 32 mm εξωτερική διάμετρος
- Υπερμεγέθεις μπάρες: Εξωτερική διάμετρος: 32 mm εσωτερική διάμετρος / 35 mm εξωτερική διάμετρος
- Μπάρες αλουμινίου: 28 mm εσωτερική διάμετρος / 35 mm εξωτερική διάμετρος (για πρόσθετη αντοχή)
Η εξωτερική διάμετρος της μπάρας πρέπει να ταιριάζει με την εσωτερική διάμετρο του clamp σας. Εάν αλλάζετε σε μπάρα με διαφορετική εξωτερική διάμετρο, βεβαιωθείτε ότι το clamp σας είναι συμβατό.
Για να μάθετε τις λεπτομέρειες σχετικά με τη συμβατότητα της μπάρας του πατίνι, ανατρέξτε στη διεύθυνση: Οδηγός για τις μπάρες πατινιού.
Πώς το υλικό και το σχήμα επηρεάζουν την απόδοση των μπάρες πατίνι;
Τα τιμόνια των πατινιών διατίθενται σε τρία βασικά υλικά - ατσάλι, αλουμίνιο και τιτάνιο. Ακολουθούν αυτά που πρέπει να γνωρίζετε:
Χάλυβας/χρωμολυβδία για πατίνια
- Πιο ισχυρά και πιο ανθεκτικά στις κρούσεις από τα αλουμινένια σκούτερ.
- Εύκαμπτο και πιο επιεικές από τις μπάρες αλουμινίου.
- Βαρύτερες από τις μπάρες αλουμινίου και τιτανίου.
- Φθηνότερες από άλλες μπάρες.
Μπάρες πατίνι αλουμινίου
- Ελαφρύτερες από τις μπάρες από χάλυβα και ακόμη και λίγο ελαφρύτερες από ορισμένες μπάρες τιτανίου.
- Ακαμψία αντί για ευελιξία.
- Δεν διαβρώνονται ούτε σκουριάζουν.
- Φθηνότερες από τις μπάρες τιτανίου.
Μπάρες πατινιού από τιτανίο
- Ελαφριές ενώ είναι σχεδόν τόσο ισχυρές όσο οι χαλύβδινες μπάρες.
- Ανθεκτικές.
- Εύκαμπτες, έτσι ώστε σε βαριές προσγειώσεις να απορροφούν μέρος της πρόσκρουσης.
- Ακριβό υλικό.
Σχήμα πατίνι: Υ ή Τ;
Οι μπάρες σε σχήμα Τ προσφέρουν μια μινιμαλιστική, κλασική αισθητική, που συχνά προτιμάται από τους αναβάτες δρόμου. Είναι ουσιαστικά ένας σωλήνας συγκολλημένος στη μέση κάθετα στην κορυφή ενός άλλου σωλήνα. Αυτός ο σχεδιασμός δεν επιτρέπει πολλές επιλογές για πρόσθετες ενισχύσεις, αλλά αποφεύγει επίσης την εισαγωγή αδύναμων σημείων, καθώς οι σωλήνες είναι εντελώς ευθύγραμμοι χωρίς καμπύλες. Οι ράβδοι σχήματος Τ κατασκευάζονται συχνά από χάλυβα ή τιτάνιο, αν και υπάρχουν και εκδόσεις από αλουμίνιο.
Οι ράβδοι σχήματος Υ ανοίγουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων σχεδιασμού. Συνήθως περιλαμβάνουν δικλείδες για τη βελτίωση της δομικής αντοχής και είναι συχνά κατασκευασμένες από αλουμίνιο - ένα από τα αγαπημένα των αναβατών που δίνουν προτεραιότητα στο χαμηλό βάρος και τα τεχνικά κόλπα. Ένα άλλο χαρακτηριστικό ορισμένων μπάρες Y είναι το backsweep, το οποίο κάποιοι προτιμούν λόγω της βελτιωμένης άνεσης.
Ενώ οι μπάρες T συχνά συνδέονται με την οδήγηση στο δρόμο και οι μπάρες Y με την οδήγηση στο πάρκο, καμία από τις δύο δεν αποκλείει την άλλη. Στο χέρι σας είναι να βρείτε τη μπάρα με τα χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν την πρόοδό σας και ταυτόχρονα ταιριάζουν με τις προσωπικές σας αισθητικές προτιμήσεις.