×
Μενού

Βοήθεια & Επικοινωνία

Καλέστε μας ή στείλτε μας email

Δευτ-Πεμ 10:00 - 18:00, Παρ 11:00 - 18:00
Τηλ 211 199 3156. Γράψτε μας εδώ: ή χρησιμοποιήστε αυτή τη φόρμα:

Ονοματεπώνυμο
Е-mail: *
Θέμα:
Ερώτηση: *
* Απαραίτητη πληροφορία

Επιβεβαίωση

Λογαριασμός & Παραγγελίες

Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής

Εάν η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμα, ίσως να μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση. Παρακαλούμε στείλτε μας ένα email στο .

Aλλαγή email ή τηλεφώνου

Δυστυχώς δε μπορούμε να αλλάξουμε το email ούτε τον αριθμό τηλεφώνου.

Εξέλιξη παραγγελίας

Για να δείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας, παρακαλούμε μεταβείτε στη σελίδα Εξέλιξη της παραγγελίας μου.

 

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τη δωροκάρτα μου;

Αν έχετε κάποια δωροκάρτα ή κωδικό voucher, μπορείτε είτε να το προσθέσετε στο λογαριασμό σας SkatePro είτε να το εξαργυρώσετε κατευθείαν στο ταμείο, επιλέγοντας το πεδίο Εξαργύρωση voucher/κουπονιού, κάτω από τους τρόπους πλήρωμής.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την πίστωση SkatePro;

Για να χρησιμοποιήσετε την πίστωση, πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας SkatePro. Όταν συνδεθείτε, μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με πίστωση. Το ποσό που έχετε στο λογαριασμό σας SkatePro αφαιρείτε αυτόματα από το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

Αποστολή & Παράδοση

Σε πόσες μέρες γίνεται η παράδοση;

Για να δείτε τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης, παρακαλούμε μεταβείτε στο καλάθι σας είτε στη σελίδα με τις πληροφορίες αποστολής.

Γιατί έλαβα δύο κωδικούς tracking;

Έχουμε δύο αποθήκες, μία στη Δανία και μία στο Βέλγιο. Κάποιες φορές, στέλνουμε την παραγγελία σας και από τις δύο αποθήκες πράγμα που σημαίνει ότι τα προϊόντα σας δε θα αποσταλούν όλα μαζί και μπορεί να μην φτάσουν ταυτόχρονα. Σε αυτήν την περίπτωση, σας ενημερώνουμε γι'αυτό στο ίδιο mail με τους κωδικούς tracking.

Έλαβα λάθος προΪον

Παρακαλούμε στείλτε μας ένα email με :

  • τον αριθμό της παραγγελίας σας
  • μία φωτογραφία με το προϊόν που παραλάβατε
  • μία φωτογραφία με το barcode ή/και με την κίτρινη ετικέτα στο πίσω μέρος του προϊόντος

Παρακαλούμε μην μας επιστρέψετε ακόμα το προϊόν. Θα φροντίσουμε εμείς για την επιστροφή αφού επικοινωνήσετε μαζί μας.. :)

Το προϊον εχει υποστεί ζημιά

Διαπιστώσατε κάποια ζημιά στο δέμα όταν το παραλάβατε; Ξανακολλήθηκε το δέμα από την μεταφορική;

Αν ναι, τότε παρακαλούμε στείλτε μας ένα email με:

  • τον αριθμό της παραγγελίας σας
  • 5 φωτογραφίες του δέματος από διαφορετικές γωνίες που να δείχνουν το μέγεθος της ζημιάς
  • περιγραφή της ζημιάς

Λείπει καποιο προϊόν απο την παραγγελία μου

Παρακαλούμε εξετάστε τα 3 παρακάτω σενάρια.

1. Το δέμα έχει υποστεί ζημιά

Διαπιστώσατε κάποια ζημιά στο δέμα όταν το παραλάβατε; Ξανακολλήθηκε το δέμα από την μεταφορική; Ή υπήρχε οτιδήποτε άλλο που μπορεί να δείχνει ότι μπορεί να χάθηκε μέρος του περιεχομένου κατά τη διάρκεια της μεταφοράς;

Αν ναι, τότε παρακαλούμε στείλτε μας ένα email με:

τον αριθμό της παραγγελίας σας

5 φωτογραφίες του δέματος από διαφορετικές γωνίες που να δείχνουν το μέγεθος της ζημιάς

5 φωτογραφίες του δέματος από διαφορετικές γωνίες που να δείχνουν το μέγεθος της ζημιάς

2. Λάβατε δύο κωδικούς tracking;

Έχουμε δύο αποθήκες, μία στη Δανία και μία στο Βέλγιο. Κάποιες φορές, στέλνουμε την παραγγελία σας και από τις δύο αποθήκες πράγμα που σημαίνει ότι τα προϊόντα σας δε θα αποσταλούν όλα μαζί και μπορεί να μην φτάσουν ταυτόχρονα. Σε αυτήν την περίπτωση, σας ενημερώνουμε γι'αυτό στο ίδιο mail με τους κωδικούς tracking.

3. Τίποτε από τα παραπάνω

Αν το δέμα σας δεν έχει υποστεί ζημιά και έχετε λάβει μόνο έναν αριθμό tracking, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Επιστροφές & Αποζημιώσεις

Πώς γίνονται οι επιστροφές;

Θέλετε να μας επιστρέψετε κάτι; Κανένα πρόβλημα, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κάνουμε την όλη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Μπορείτε να παραγγείλετε την υπηρεσία μας παραλαβής και επιστροφής.

Μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε προϊον;

Όχι, δε μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν. Δε μπορείτε να επιστρέψετε υπηρεσίες και προϊόντα κατά παραγγελία. Περισσότερες λεπτομέρειες: Εξαιρέσεις Δικαιώματος Επιστροφής

Γίνονται ανταλλαγές;

Μπορείτε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα και να κάνετε μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων.

Πόσο χρόνο έχω να επιστρέψω ενα προϊόν;

Στη SkatePro μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εως και 365 ημέρες μετά την αγορά.

Λάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Διαπιστώσατε κάποια δυσλειτουργία ή κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που αγοράσατε; Παρακαλούμε μη επιστρέψετε αμέσως το προϊον.

Διαβάστε πρώτα τον οδηγό αξιώσεων και επικοινωνήστε μαζί μας, στις περισσότερες περιπτώσεις το θέμα λύνεται πριν χρειαστεί να στείλετε πίσω το προϊόν.

SkatePro